Események rögzítése

Amir?l most írok, az nem egy új funkció, hanem egy régi, de a felhasználók körében mindig is megkérd?jelezett menüpont. Hiszen ez számukra csak egy plusz adminisztrációs feladat, és ?k pont azért vásárolták a CRM programot, mert szeretnének kevesebbet foglalkozni az adminisztrálással.

De az események rögzítése a CRM-ben nagyon sokat tud segíteni az adminisztrálási munkákban.

Nézzük meg a felépítését:

  • Dátum
  • Az esemény kategóriája
  • Esemény címkéje
  • Leírás
  • Kezdeményez?
  • Ki készítette

A fentiek mindegyikére lehet sz?rni a táblázatos nézetben. Így nagyon egyszer?en és gyorsan visszalehet keresni régebbi telefonos megállapodásokat, e-mail árajánlatkéréseket, stb. A kategóriáknak hála, egyszerre lehet látni egy ügyfélt?l az összes olyan – például – telefonbeszélgetést, ami arról szólt, hogy mennyire van megelégedve a szolgáltatásunkkal. Természetesen lehet?ség van egyedi kategóriák és események címkék felvitelére, így egyedire tudja szabni a CRM program esemény rögzítését.

Itt egy videó arról, hogy hogyan lehet az események rögzítését kombinálni a CRM szoftver naptár menüpontjával (hogyan követhetjük nyomon az érdekl?d?ket):

Scroll to top