CRM program – Kinek ajánljuk?

Kiknek ajánljuk a CRM ügyfélkezelő, értékesítést támogató programot?

(ha angol nyelvű verzióra lenne szüksége, akkor vegye fel a kapcsolatot irodánkkal ITT)

Kizárólag azoknak való a CRM program, akik:

  • Ügyfelekkel foglalkoznak
  • Több munkatársuk is kapcsolatba kerül az ügyfelekkel
  • Pontos és teljes információkat szeretnének az egyes ügyletek állásáról, lefolyásáról (honnan jött az érdeklődő, mit kezdtünk vele, mi lett vele, kapott e árajánlatot, válaszolt-e rá, ki hívta fel, vásárolt-e, fizetett-e, elégedett volt-e, stb.)
  • Szeretnének naprakész adatokat látni a munkatársaik tevékenységéről Egyszerűsíteni (standardizálni) szeretnék az ajánlat készítést
  • Szeretnének hatékony marketing-kampányokat futtatni, megszemélyesített email-ket, postai leveleket, faxokat küldeni
  • Szeretnének látni minden egyes információt és ügylet lefolyását minden egyes ügyfélnél külön-külön, az összes ügyfélnél, ügyfélcsoportoknál
  • Szeretnék ha egy ügyfél nem csak egyszer, hanem folyamatosan Önöknél vásárolna
  • Szeretnék ha az ügyfeleik 100%-an meg lennének elégedve
  • Szeretnék ha a munkatársak tevékenysége nyomon követhető és mérhető lenne
  • Ha ön már megelégelte hogy nem tudja nyomon követni az ügyfelekkel kapcsolatos ügymenetet, ha már elfelejtett ügyfeleknek ajánlatot adni, visszahívni, vagy a nekik ígért dolgokat betartani, ha már elvesztek dokumentumok, ügyféladatok, akkor Önnek nagy szüksége van erre a professzionális CRM programra – rendszerre.

Mi mondható el egy jó CRM programról?

A CRM program az egyik leghatékonyabb módja az ügyfelek kezelésének, megtartásának. Nem felejtődnek el a dolgok, nincs egymásra mutogatás ha használunk egy profi CRM rendszert. Minden folyamat átlátható, nyomon követhető. A CRM Guru program használnató feladotok kiadására, delegálására s azok számonkérésére. Nyugodtam kiadhat kollégáinak feladatokat, megnézheti hogy el végezték-e láthatja a cégében folyó ügymenetet miközben Ön éppen nyaral. Sőt egy jó CRM program arra is alkalmas, hogy üzletkötői kinyomtassák a napi teendőjüket, kivel mikor hol hánykor kell találkozniuk. Kinek kell ajánlatot adni, kit kell visszahívni. Még akár időgazdálkodási funkcióra is használható.

A legfontosabb CRM program funkció

A meg történt események rögzítése. Hogy miért?

Mert ha valamilyen esemény történik az ügyféllel (pl. telefonálás, megbeszélés), akkor érdemes rögzíteni ezt a CRM programban. Így bármikor visszakereshető és ami fontosabb, ez a félreértések elkerülésére is kiváló módszer.

Érdekli egy próbaverzió?

Ingyenes bemutatót is kérhet!
Crm programunk Windows operációs rendszerre lett kifejlesztve. Macintosh operációs rendszeren csak Windows emulátorral fut.
Böngésző alapú Crm programunkat itt tekintheti meg: https://netiroda.hu/
A Windows alapú Crm program és a böngésző alapú Crm  szoftver külön-külön is és együtt is használható, megvásárolható, illetve bérelhető.
Scroll to top