CRM program – Kinek ajánljuk?

Kiknek ajánljuk a CRM ügyfélkezel?, értékesítést támogató programot?

(ha angol nyelv? verzióra lenne szüksége, akkor vegye fel a kapcsolatot irodánkkal ITT)

Kizárólag azoknak való a CRM program, akik:

  • Ügyfelekkel foglalkoznak
  • Több munkatársuk is kapcsolatba kerül az ügyfelekkel
  • Pontos és teljes információkat szeretnének az egyes ügyletek állásáról, lefolyásáról (honnan jött az érdekl?d?, mit kezdtünk vele, mi lett vele, kapott e árajánlatot, válaszolt-e rá, ki hívta fel, vásárolt-e, fizetett-e, elégedett volt-e, stb.)
  • Szeretnének naprakész adatokat látni a munkatársaik tevékenységér?l Egyszer?síteni (standardizálni) szeretnék az ajánlat készítést
  • Szeretnének hatékony marketing-kampányokat futtatni, megszemélyesített email-ket, postai leveleket, faxokat küldeni
  • Szeretnének látni minden egyes információt és ügylet lefolyását minden egyes ügyfélnél külön-külön, az összes ügyfélnél, ügyfélcsoportoknál
  • Szeretnék ha egy ügyfél nem csak egyszer, hanem folyamatosan Önöknél vásárolna
  • Szeretnék ha az ügyfeleik 100%-an meg lennének elégedve
  • Szeretnék ha a munkatársak tevékenysége nyomon követhet? és mérhet? lenne
  • Ha ön már megelégelte hogy nem tudja nyomon követni az ügyfelekkel kapcsolatos ügymenetet, ha már elfelejtett ügyfeleknek ajánlatot adni, visszahívni, vagy a nekik ígért dolgokat betartani, ha már elvesztek dokumentumok, ügyféladatok, akkor Önnek nagy szüksége van erre a professzionális CRM programra – rendszerre.

Mi mondható el egy jó CRM programról?

A CRM program az egyik leghatékonyabb módja az ügyfelek kezelésének, megtartásának. Nem felejt?dnek el a dolgok, nincs egymásra mutogatás ha használunk egy profi CRM rendszert. Minden folyamat átlátható, nyomon követkeht?. A CRM Guru program használnató feladotok kiadására, delegálására s azok számonkérésére. Nyugodtam kiadhat kollégáinak feladatokat, megnézheti hogy el végezték-e láthatja a cégében folyó ügymenetet miközben Ön éppen nyaral. S?t egy jó CRM program arra is alkalmas, hogy üzletköt?i kinyomtassák a napi teend?jüket, kivel mikor hol hánykor kell találkozniuk. Kinek kell ajánlatot adni, kit kell visszahívni. Még akár id?gazdálkodási funkcióra is használható.

A legfontosabb CRM program funkció

A meg történt események rögzítése. Hogy miért?

Mert ha valamilyen esemény történik az ügyféllel (pl. telefonálás, megbeszélés), akkor érdemes rögzíteni ezt a CRM programban. Így bármikor visszakereshet? és ami fontosabb, ez a félreértések elkerülésére is kiváló módszer.

Érdekli egy próbaverzió?

Ingyenes bemutatót is kérhet!
Scroll to top