Amiről most írok, az nem egy új funkció, hanem egy régi, de a felhasználók körében mindig is megkérdőjelezett menüpont. Hiszen ez számukra csak egy plusz adminisztrációs feladat, és ők pont azért vásárolták a CRM programot, mert szeretnének kevesebbet foglalkozni az adminisztrálással.
De az események rögzítése a CRM-ben nagyon sokat tud segíteni az adminisztrálási munkákban.
Nézzük meg a felépítését:
- Dátum
- Az esemény kategóriája
- Esemény címkéje
- Leírás
- Kezdeményező
- Ki készítette
A fentiek mindegyikére lehet szűrni a táblázatos nézetben. Így nagyon egyszerűen és gyorsan visszalehet keresni régebbi telefonos megállapodásokat, e-mail árajánlatkéréseket, stb. A kategóriáknak hála, egyszerre lehet látni egy ügyféltől az összes olyan – például – telefonbeszélgetést, ami arról szólt, hogy mennyire van megelégedve a szolgáltatásunkkal. Természetesen lehetőség van egyedi kategóriák és események címkék felvitelére, így egyedire tudja szabni a CRM program esemény rögzítését.
Itt egy videó arról, hogy hogyan lehet az események rögzítését kombinálni a CRM szoftver naptár menüpontjával (hogyan követhetjük nyomon az érdeklődőket):