4 700 Ft96 900 Ft

Projekt szoftver modul

SKU: projekt-szoftver

A Projekt kezel? szoftverrel teljes mértékben átláthatja a cége pénzügyi hatékonyságát, munkatársai munkájának a teljesítményét és hatékonyságát.

A Projekt kezel? szoftver beépül a CRM szoftverbe, melynek ügyfél törzsére és naptár motorjára épül.

Szoftvereink telepítésekor egyszeri költségként kiszámlázásra kerül a telepítési költség (7000 Ft+ÁFA).
Ha már egy meglev? szoftverünkhöz szeretné vásárolni/bérelni az adott szoftvert, akkor a telepítési költséget nem kell kifizetni.

A telepítés a díjbekér? ellenértékének kiegyenlítése (és az összeg megérkezése) után történik egy el?re egyeztetett id?pontban.

A telepítés id?tartama függ attól is, hogy az adatbázis az Ön gépén lesz-e, vagy bérelné t?lünk (3500 Ft+ÁFA / hó).

Érdemes, ha van telepítve az Ön gépén (vagy ahol a szoftvert használnák) az AnyDesk nev? program.
AnyDesk-en keresztül tudunk rácsatlakozni az Ön számítógépére (telepítés, hibajavítás, távmenedzselés, stb.).
Ezt a következ? linkre kattintva lehet letölteni: AnyDesk Downloader

Leírás

A Projekt kezel? szoftver segítségével folyamában tudja kezelni az ügyfél eseményeket

  • Ha árajánlatot kér az ügyfél, Ön elkészít egy új projektet, melynek elkészítése néhány másodperc, hála a Duplikálás funkciónak.
  • Az ügyfél kiválasztása után néhány kattintással felviszi a tételeket, melyek között ott vannak az ügyfél által kért dolgok, de azok a tételek is, melyek költségként jelentkeznek a projektben például Árajánlat készítés.
  • A tételek automatikusan felveszik a kiválasztott termék tulajdonságait, de tetsz?legesen át lehet írni ?ket.
    Képet is lehet rögzíteni a tételhez, mely megjelenik a nyomtatványon.
  • Ekkor már a naptárban fel tud vinni egy eseményt, melyben kiválasztja a jelenlegi projektet és az Árajánlat készítés tételt.
  • Miért jó ez? Mire elkészíti az ajánlatot, a projekt automatikusan kiszámolja, hogy mekkora költség volt Önnek, az árajánlat  készítése. Honnan tudja ezt a program? Munkatársanként fel lehet vinni az órabért. A Vizuális Naptár a háttérben összeköttetésben áll a Projekt Programmal, így akár utólag is módosíthat a naptár bejegyzésben (például megnöveli az intervallumot), mert automatikusan frissít?dik és a program percre pontosan kiszámolja a költséget.
  • Egy kattintással létrehozza az Árajánlat fejlécet és kitölti a címet és a lejárati dátumot. Igény szerint fejlécet és láblécet is szerkeszthet. A tételeket nem kell létrehozni az árajánlathoz, hiszen azok – az egyszer már létrehozott – projekt bevétel tételei lesznek, ahol kipipálta, hogy Legyen rajta a nyomtatványon.
    A kis nyomtató ikonra kattintva megtekintheti az árajánlatot, melyet kinyomtathat nyomtatóra, vagy PDF-be. A program automatikusan csoportosítja a tételeket a nyomtatványon és csoportonként összesíti. Például egy árajánlatban külön csoportban lehetnek a munkadíjak és a tételek. Ilyenkor a program külön összesíti a munkadíjakat és a tételeket.

 

Már kész az árajánlat és kiderül, hogy a végösszeg túl kevés, de sok tétel van, hogy egyenként átírogassa az árakat?

Háromféleképpen tud árat növelni:

  1. Tételek árainak növelése százalékosan: minden tétel nettó árát megnöveli egy megadott százalékkal
  2. Fix összeg hozzáadása minden tételhez: a megadott összeget hozzáadja az összes tétel nettó árához
  3. Fix összeg szétosztása a tételek között: a megadott összeget szétosztja egyenl?en a tételek között.Ha például 10 tétel van és 4000 Ft-ot ír be, akkor 400 Ft összeggel növeli meg minden tételt. Így el lehet érni, hogy egy nagyobb összeggel megnövelje az árajánlatot úgy, hogy egyenl?en szétosztja a tételek között.

 

Különböz? beállítások segítenek testre szabni a nyomtatvány kinézetét

  • Nyomtasson végösszesen láblécet?
  • Nyomtasson Csoport fejlécet?
  • Nyomtasson Csoport láblécet?
  • Nyomtasson Csoport nevet?
  • Csoport fejléc minden oldalon?

 

A szerz?dést az Árajánlathoz hasonlóan néhány kattintással el tudja készíteni.

Megrendelés után tételenként ki tudja osztani a feladatokat különböz? kollégáknak. A kollégák, ha elvégezték a feladatot, kipipálják az “Elvégezve” jelöl?négyzetet és rögzítik az elvégzés idejét.

 

Hogy történik a számlázás? Néhány kattintással: a számlázó munkatárs megnyitja a projektet és rákattint a

  • Számla készítés Bevételb?l (ki nem számlázott tételek)
  • vagy a Számla készítés Bevételb?l (ki nem számlázott és elvégzett tételek)
  • vagy a Számla készítés Kiadásból (ki nem számlázott tételek) gombokra és a program megnyitja a számlázó ablakot és automatikusan mindent kitölt: az ügyfél adatait és a tételeket is. Ez rengeteg id?t takarít meg: a számlázó személy nem kell végig kérdezze a munkatársakat, hogy milyen tételeket számlázhat ki a projektb?l: csak rákattint a fenti menük valamelyikére és már nyomtatja is a számlát (persze el?tte, ha akar még módosíthat pl. az átutalási határid?n)Ha a projekt bármilyen új fázisba került át (például Árajánlatot vár, Árajánlat elküldve, Munka elkezdve, stb.) más színnel jelenik meg a projektek között, így egy pillantással látni lehet, hogy milyen projektek hová tartoznak.

 

Nyomon tudja követni a projekt fizetési részleteit, a számláit stb.

Ha elkészült a projekt, lezárt állapotba teheti, így feleslegesen nem foglalja a helyet (de bármikor visszatehet? Aktív állapotra).

Külön projektet nyithat például “Szabadid?” néven, hogy a munkatársai teljes munkaidejér?l tiszta képet kapjon. Ilyenkor a projektbe fel lehet vinni olyan tételeket például Reggeli, Ebéd, Cigarettázás, Kávészünet, stb. Szeretné tudni, hogy például havonta mennyi id? megy el cigarettázásra összesen? Ha igen, akkor a Projekt kezel? rendszerünk a megoldás Önnek!

 

Futtatási környezet

A szoftvert Windowsra (Windows XP, 8, 8.1, 10) készítettük, de van lehet?ség arra, hogy Macintosh-on is fusson. Ehhez azonban szükséges egy harmadik fél programja is, amivel egy Windows-t tudunk futtatni az Ön Macintosh-án.

Mi ezt teljesen ingyenes beállítjuk Önnek, ha megvásárolja a szoftverünket, vagy legalább 1 éven át bérli.

Natív Mac-es Projekt szoftvert külön, egyedi fejlesztési keretek között készítünk! További információ

 

Egyedi fejlesztések

Egyedi fejlesztést minden olyan ügyfelünknek készítünk, akik rendelkeznek érvényes frissítési díjjal. Ellenkez?esetben az egyedi fejlesztés ajánlatába beleépítjük az aktuális frissítési díjat is – külön, látható tételként és nem rejtett költségként.

 

Frissítés és verziókövetés

Ha vásárolja a szoftvert: a vásárlástól számított egy éven át ingyenes a frissítés! Az egy éven túli frissítés ára az aktuális ár 20%-a.

Bérlés esetén: a bérlés teljes id?tartama alatt folyamatos a frissítéssel rendelkezik.

 

Felh?s verzió

Ha felh?s rendszerben szeretné a szoftvert, akkor annak további havi díja van: 3 500 Ft+Áfa / hó

  • El?nye: az internet segítségével bárhonnan elérheti a szoftver segítségével tárolt adatait.
  • Hátránya: a szoftver sebessége jelent?sen függ az Ön internetének sebességét?l.

Érdekelhetnek még…