9 009 Ft181 489 Ft

Projekt szoftver modul

SKU: projekt-szoftver

Megrendeléshez kattintson ide:

A program kis és középvállalatok számlázási feladatait, nyilvántartását teszi lehetővé. A programot ajánljuk szolgáltatást nyújtó vállalkozásoknak, ill. olyan kereskedelmi cégeknek, ahol a számla (készlet) nyilvántartás más, külső programmal nem megoldott.

Szoftvereink telepítésekor egyszeri költségként kiszámlázásra kerül a telepítési költség (8000 Ft+ÁFA).
Ha már egy meglevő szoftverünkhöz szeretné vásárolni/bérelni az adott szoftvert, akkor a telepítési költséget nem kell kifizetni.

A telepítés a díjbekérő ellenértékének kiegyenlítése (és az összeg megérkezése) után történik egy előre egyeztetett időpontban.

A telepítés időtartama függ attól is, hogy az adatbázis az Ön gépén lesz-e, vagy bérelné tőlünk (4990 Ft+ÁFA / hó).

Érdemes, ha van telepítve az Ön gépén (vagy ahol a szoftvert használnák) az AnyDesk nevű program.
AnyDesk-en keresztül tudunk rácsatlakozni az Ön számítógépére (telepítés, hibajavítás, távmenedzselés, stb.).
Ezt a következő linkre kattintva lehet letölteni: AnyDesk Downloader

Leírás

Megrendeléshez kattintson ide:

A CRM szoftver nélkül a Projekt szoftver nem működik!

A Projekt szoftver segítségével folyamában tudja kezelni az ügyfél eseményeket

  • Ha árajánlatot kér az ügyfél, Ön elkészít egy új projektet, melynek elkészítése néhány másodperc, hála a Duplikálás funkciónak.
  • Az ügyfél kiválasztása után néhány kattintással felviszi a tételeket, melyek között ott vannak az ügyfél által kért dolgok, de azok a tételek is, melyek költségként jelentkeznek a projektben például Árajánlat készítés.
  • A tételek automatikusan felveszik a kiválasztott termék tulajdonságait, de tetszőlegesen át lehet írni őket.
    Képet is lehet rögzíteni a tételhez, mely megjelenik a nyomtatványon.
  • Ekkor már a naptárban fel tud vinni egy eseményt, melyben kiválasztja a jelenlegi projektet és az Árajánlat készítés tételt.
  • Miért jó ez? Mire elkészíti az ajánlatot, a projekt automatikusan kiszámolja, hogy mekkora költség volt Önnek, az árajánlat  készítése. Honnan tudja ezt a program? Munkatársanként fel lehet vinni az órabért. A Vizuális Naptár a háttérben összeköttetésben áll a Projekt szoftver, így akár utólag is módosíthat a naptár bejegyzésben (például megnöveli az intervallumot), mert automatikusan frissítődik és a program percre pontosan kiszámolja a költséget.
  • Egy kattintással létrehozza az Árajánlat fejlécet és kitölti a címet és a lejárati dátumot. Igény szerint fejlécet és láblécet is szerkeszthet. A tételeket nem kell létrehozni az árajánlathoz, hiszen azok – az egyszer már létrehozott – projekt bevétel tételei lesznek, ahol kipipálta, hogy Legyen rajta a nyomtatványon.
    A kis nyomtató ikonra kattintva megtekintheti az árajánlatot, melyet kinyomtathat nyomtatóra, vagy PDF-be. A program automatikusan csoportosítja a tételeket a nyomtatványon és csoportonként összesíti. Például egy árajánlatban külön csoportban lehetnek a munkadíjak és a tételek. Ilyenkor a program külön összesíti a munkadíjakat és a tételeket.

 

Már kész az árajánlat és kiderül, hogy a végösszeg túl kevés, de sok tétel van, hogy egyenként átírogassa az árakat?

Háromféleképpen tud árat növelni:

  1. Tételek árainak növelése százalékosan: minden tétel nettó árát megnöveli egy megadott százalékkal
  2. Fix összeg hozzáadása minden tételhez: a megadott összeget hozzáadja az összes tétel nettó árához
  3. Fix összeg szétosztása a tételek között: a megadott összeget szétosztja egyenlően a tételek között.Ha például 10 tétel van és 4000 Ft-ot ír be, akkor 400 Ft összeggel növeli meg minden tételt. Így el lehet érni, hogy egy nagyobb összeggel megnövelje az árajánlatot úgy, hogy egyenlően szétosztja a tételek között.

 

Különböző beállítások segítenek testre szabni a nyomtatvány kinézetét

  • Nyomtasson végösszesen láblécet?
  • Nyomtasson Csoport fejlécet?
  • Nyomtasson Csoport láblécet?
  • Nyomtasson Csoport nevet?
  • Csoport fejléc minden oldalon?

 

A szerződést az Árajánlathoz hasonlóan néhány kattintással el tudja készíteni.

Megrendelés után tételenként ki tudja osztani a feladatokat különböző kollégáknak. A kollégák, ha elvégezték a feladatot, kipipálják az “Elvégezve” jelölőnégyzetet és rögzítik az elvégzés idejét.

 

Hogy történik a számlázás? Néhány kattintással: a számlázó munkatárs megnyitja a projektet és rákattint a

  • Számla készítés Bevételből (ki nem számlázott tételek)
  • vagy a Számla készítés Bevételből (ki nem számlázott és elvégzett tételek)
  • vagy a Számla készítés Kiadásból (ki nem számlázott tételek) gombokra és a program megnyitja a számlázó ablakot és automatikusan mindent kitölt: az ügyfél adatait és a tételeket is. Ez rengeteg időt takarít meg: a számlázó személy nem kell végig kérdezze a munkatársakat, hogy milyen tételeket számlázhat ki a projektből: csak rákattint a fenti menük valamelyikére és már nyomtatja is a számlát (persze előtte, ha akar még módosíthat pl. az átutalási határidőn)Ha a projekt bármilyen új fázisba került át (például Árajánlatot vár, Árajánlat elküldve, Munka elkezdve, stb.) más színnel jelenik meg a projektek között, így egy pillantással látni lehet, hogy milyen projektek hová tartoznak.

 

Nyomon tudja követni a projekt fizetési részleteit, a számláit stb.

Ha elkészült a projekt, lezárt állapotba teheti, így feleslegesen nem foglalja a helyet (de bármikor visszatehető Aktív állapotra).

Külön projektet nyithat például “Szabadidő” néven, hogy a munkatársai teljes munkaidejéről tiszta képet kapjon. Ilyenkor a projektbe fel lehet vinni olyan tételeket például Reggeli, Ebéd, Cigarettázás, Kávészünet, stb. Szeretné tudni, hogy például havonta mennyi idő megy el cigarettázásra összesen? Ha igen, akkor a Projekt kezelő rendszerünk a megoldás Önnek!

 

Futtatási környezet

A szoftvert Windowsra (Windows XP, 8, 8.1, 10) készítettük, de van lehetőség arra, hogy Macintosh-on is fusson. Ehhez azonban szükséges egy harmadik fél programja is, amivel egy Windows-t tudunk futtatni az Ön Macintosh-án.

Mi ezt teljesen ingyenes beállítjuk Önnek, ha megvásárolja a szoftverünket, vagy legalább 1 éven át bérli.

Natív Mac-es Projekt szoftvert külön, egyedi fejlesztési keretek között készítünk! További információ

Videók a szoftver használatáról

Projekt kezelő rendszer – Projekt szoftver alapok

Projekt kezelő rendszer – Projekt sablon csoport kezelése

Projekt kezelő rendszer – Új projekt készítése

Projekt kezelő rendszer – Árajánlat készítése a Projekt szoftverben

 

Egyedi fejlesztések

Egyedi fejlesztést minden olyan ügyfelünknek készítünk, akik rendelkeznek érvényes frissítési díjjal. Ellenkezőesetben az egyedi fejlesztés ajánlatába beleépítjük az aktuális frissítési díjat is – külön, látható tételként és nem rejtett költségként.

 

Frissítés és verziókövetés

Ha vásárolja a szoftvert: a vásárlástól számított egy éven át ingyenes a frissítés! Az egy éven túli frissítés ára az aktuális ár 20%-a.

Bérlés esetén: a bérlés teljes időtartama alatt folyamatos a frissítéssel rendelkezik.

 

Felhős verzió

Ha felhős rendszerben szeretné a szoftvert, akkor annak további havi díja van: 4 990 Ft+Áfa / hó

  • Előnye: az internet segítségével bárhonnan elérheti a szoftver segítségével tárolt adatait.
  • Hátránya: a szoftver sebessége jelentősen függ az Ön internetének sebességétől.

Érdekelhetnek még…