Mi is az a CRM rendszer?

starsoft_crm

Megtartani, és minél inkább elégedetté tenni a meglév? ügyfeleinket, új ügyfeleket szerezni, majd ?ket is elégedetté tenni.

Egy vállalt ereje az ügyfelekben rejlik. Hiába van a legjobb min?ség? árunk, hiába mi nyújtjuk a legjobb szolgáltatást, min?séget, stb, ha nincs rá kereslet, nincs elég ügyfelünk.

Ezen célokat úgy érhetjük el, ha minél több információval rendelkezünk az ügyfeleinkr?l.

És ami még ennél is fontosabb, az az, hogy ezek az információk elérhet?ek és áttekinthet?ek legyenek mindazok számára, akik az ügyfelekkel kapcsolatba kerülnek. Egy bizonyos cégméret és ügyfélszám felett szükségessé válik egy CRM szoftver rendszer használata, ami egyszerre támogatja az értékesítési- és marketing tevékenységet, illetve a meglév? ügyfélkapcsolatok utánkövetését. Ezen felül nemcsak az új ügyféllehet?ségek kezelését javítja, hanem a megrendelések kezelésének hatékonyabbá tételével az árbevétel növelésében is segítséget nyújt.

Magyarországon a termékek és szolgáltatások skálája igen széles, ahhoz, hogy megkülönböztessék magukat versenytársaiktól, magasabb szinten kell ügyfélkezelésüket megvalósítani. A kiemelt ügyfélként való kezelés mára a megrendel?k természetes elvárása lett. A vállalatoktól egyre nagyobb er?feszítést igényel az új ügyfelek megszerzése, és leginkább a régi ügyfelek megtartása. A meglév? ügyfélink hosszú távú megtartásában nyújt hathatós segítséget CRM rendszerünk.

Érdekli egy próbaverzió?

Ingyenes bemutatót is kérhet!

 

Érdekel, és bemutatót is kérek!

Scroll to top