Ügyfélnyilvántartó program - CRM rendszer
Miért lehet szükséges egy vállalkozás számára a CRM rendszer?
Megtartani, és minél inkább elégedetté tenni a meglévő ügyfeleinket, új ügyfeleket szerezni, majd őket is elégedetté tenni.
Egy vállalat ereje az ügyfelekben rejlik. Hiába van a legjobb minőségű árunk, hiába mi nyújtjuk a legjobb szolgáltatást, minőséget, stb, ha nincs rá kereslet, nincs elég ügyfelünk.
Ezen célokat úgy érhetjük el, ha minél több információval rendelkezünk az ügyfeleinkről.
Próbálja ki díj, és kockázatmentesen a CRM szoftvert. A letöltéshez kattintson az alábbi gombra:
Amennyiben szeretné, szakértőnk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy átbeszéljék az Önök igényeit.
És ami még ennél is fontosabb az az, hogy ezek az információk elérhetőek és áttekinthetőek legyenek mindazok számára, akik az ügyfelekkel kapcsolatba kerülnek. Egy bizonyos cégméret és ügyfélszám felett szükségessé válik egy CRM rendszer szoftver használata, ami egyszerre támogatja az értékesítési- és marketing tevékenységet, illetve a meglévő ügyfélkapcsolatok utánkövetését. Ezen felül nemcsak az új ügyféllehetőségek kezelését javítja, hanem a megrendelések kezelésének hatékonyabbá tételével az árbevétel növelésében is segítséget nyújt.
Magyarországon a termékek és szolgáltatások skálája igen széles, ahhoz, hogy megkülönböztessék magukat versenytársaiktól, magasabb szinten kell ügyfélkezelésüket megvalósítani. A kiemelt ügyfélként való kezelés mára a megrendelők természetes elvárása lett. A vállalatoktól egyre nagyobb erőfeszítést igényel az új ügyfelek megszerzése, és leginkább a régi ügyfelek megtartása. A meglévő ügyfélink hosszú távú megtartásában nyújt hathatós segítséget CRM rendszerünk.
Mennyibe kerül a CRM Rendszer?

A CRM rendszer vásárlási ára: 173 990 Ft+Áfa, vagy bérlési ár: 8 270 Ft+Áfa/hónap.