Ügyfélnyilvántartó program - CRM rendszer
Miért lehet szükséges egy vállalkozás számára a CRM rendszer?
Megtartani, és minél inkább elégedetté tenni a meglévő ügyfeleinket, új ügyfeleket szerezni, majd őket is elégedetté tenni.
Egy vállalat ereje az ügyfelekben rejlik. Hiába van a legjobb minőségű árunk, hiába mi nyújtjuk a legjobb szolgáltatást, minőséget, stb, ha nincs rá kereslet, nincs elég ügyfelünk.
Ezen célokat úgy érhetjük el, ha minél több információval rendelkezünk az ügyfeleinkről.
Próbálja ki díj, és kockázatmentesen a CRM szoftvert. A letöltéshez kattintson az alábbi gombra:
Amennyiben szeretné, szakértőnk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy átbeszéljék az Önök igényeit.
És ami még ennél is fontosabb az az, hogy ezek az információk elérhetőek és áttekinthetőek legyenek mindazok számára, akik az ügyfelekkel kapcsolatba kerülnek. Egy bizonyos cégméret és ügyfélszám felett szükségessé válik egy CRM szoftver használata, ami egyszerre támogatja az értékesítési- és marketing tevékenységet, illetve a meglévő ügyfélkapcsolatok utánkövetését. Ezen felül nemcsak az új ügyféllehetőségek kezelését javítja, hanem a megrendelések kezelésének hatékonyabbá tételével az árbevétel növelésében is segítséget nyújt.
Magyarországon a termékek és szolgáltatások skálája igen széles, ahhoz, hogy megkülönböztessék magukat versenytársaiktól, magasabb szinten kell ügyfélkezelésüket megvalósítani. A kiemelt ügyfélként való kezelés mára a megrendelők természetes elvárása lett. A vállalatoktól egyre nagyobb erőfeszítést igényel az új ügyfelek megszerzése, és leginkább a régi ügyfelek megtartása. A meglévő ügyfélink hosszú távú megtartásában nyújt hathatós segítséget CRM rendszerünk.
Mennyibe kerül a CRM ügyfélnyilvántartó rendszer?
A CRM rendszer vásárlási ára: 199 990 Ft+Áfa, vagy bérlési ár: 9 490 Ft+Áfa/hónap.
Valamint egyszeri telepítési költség: 8 000 Ft+Áfa.
A Windows alapú Crm szoftver egyszerűsített kiegészítője Android operációs rendszerre. Célja, hogy telefonról, tabletről el lehessen érni a fontosabb adatokat.
Funkciók:
- Ügyfél böngészés
- A kijelölt ügyfél részletes adatlapjának megtekintése
- Új ügyfél rögzítés
- A kijelölt ügyfél megtörtént eseményeinek megtekintése
- Új megtörtént esemény létrehozása
- Saját naptár megtekintése
- Új naptár esemény létrehozása
A CRM rendszer Androidos kiegészítő vásárlási ára:
170 000 Ft+Áfa, vagy bérlési ár: 8 650 Ft+Áfa/hónap.
Érdekli Önt egy ügyfélnyilvántaretó rendszer próbaverzió?
Tekintse meg csomagajánlatunkat!
A Menedzsment csomag (fő modul: Crm rendszer) tartalma:
- Raktár
- CRM program
- Projekt
- Iktató
- Szolgáltatások
Ez a csomag (Menedzsment csomag – Crm program) támogatja egy vagy több személy által végzett folyamatát, mely mások tevékenységének koordinálására, a különböző erőforrások tervezésére, szervezésére, irányítására és összehangolására irányul a szervezet céljainak sikeres és hatékony elérése érdekében.
Szerződések iktatása, ügyfelek nyomonkövetése – velük folytatott beszélgetések, emailek rögzítése szöveges formában, naptár bejegyzések, projektek vezetése.
Ha nem jól mennek a cégénél az értékesítési folyamatok, ha nem látja át kollégái munkáját, ha felejtettek már el ajánlatot adni, visszahívni ügyfeleket, ha nem talál meg adatokat, ha nem tudja a marketing költségeit, akkor mindenképp tekintse meg a Menedzsment csomagot, mert már sok cégnél megoldotta a fenti problémákat!