Kiknek ajánljuk a CRM ügyfélkezelő, értékesítést támogató programot?
(ha angol nyelvű verzióra lenne szüksége, akkor vegye fel a kapcsolatot irodánkkal ITT)
Kizárólag azoknak való a CRM program, akik:
- Ügyfelekkel foglalkoznak
- Több munkatársuk is kapcsolatba kerül az ügyfelekkel
- Pontos és teljes információkat szeretnének az egyes ügyletek állásáról, lefolyásáról (honnan jött az érdeklődő, mit kezdtünk vele, mi lett vele, kapott e árajánlatot, válaszolt-e rá, ki hívta fel, vásárolt-e, fizetett-e, elégedett volt-e, stb.)
- Naprakész adatokat szeretne látni a munkatársaik tevékenységéről Egyszerűsíteni (standardizálni) szeretnék az ajánlat készítést
- Szeretnének hatékony marketing-kampányokat futtatni, megszemélyesített email-ket, postai leveleket, faxokat küldeni
- Látni szeretne minden egyes információt és ügylet lefolyását minden egyes ügyfélnél külön-külön, az összes ügyfélnél, ügyfélcsoportoknál
- Szeretnék, ha egy ügyfél nem csak egyszer, hanem folyamatosan Önöknél vásárolna
- Vagy azt szeretnék, ha az ügyfeleik 100%-an meg lennének elégedve
- Szeretnék, ha a munkatársak tevékenysége nyomon követhető és mérhető lenne
- Ha ön már megelégelte hogy nem tudja nyomon követni az ügyfelekkel kapcsolatos ügymenetet, ha már elfelejtett ügyfeleknek ajánlatot adni, visszahívni, vagy a nekik ígért dolgokat betartani, ha már elvesztek dokumentumok, ügyféladatok, akkor Önnek nagy szüksége van erre a professzionális CRM programra – rendszerre.
Próbálja ki díj, és kockázatmentesen a CRM szoftvert. A letöltéshez kattintson az alábbi gombra:
Amennyiben szeretné, szakértőnk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy átbeszéljék az Önök igényeit.
Mi mondható el egy jó CRM programról?
- A CRM program az egyik leghatékonyabb módja az ügyfelek kezelésének, megtartásának. Nem felejtődnek el a dolgok, nincs egymásra mutogatás ha használunk egy profi CRM rendszert. Minden folyamat átlátható, nyomon követhető. A CRM Guru program használnató feladotok kiadására, delegálására s azok számonkérésére. Nyugodtam kiadhat kollégáinak feladatokat, megnézheti hogy el végezték-e láthatja a cégében folyó ügymenetet miközben Ön éppen nyaral. Sőt egy jó CRM program arra is alkalmas, hogy üzletkötői kinyomtassák a napi teendőjüket, kivel mikor hol hánykor kell találkozniuk. Kinek kell ajánlatot adni, kit kell visszahívni. Még akár időgazdálkodási funkcióra is használható.
A legfontosabb CRM program funkció
A megtörtént események rögzítése. Hogy miért?
Mert ha valamilyen esemény történik az ügyféllel (pl. telefonálás, megbeszélés), akkor érdemes rögzíteni ezt a CRM programban. Így bármikor visszakereshető és ami fontosabb, ez a félreértések elkerülésére is kiváló módszer.