Mi is az a CRM rendszer?

crm rendszer

Megtartani, és minél inkább elégedetté tenni a meglévő ügyfeleinket, új ügyfeleket szerezni, majd őket is elégedetté tenni.

Egy vállalt ereje az ügyfelekben rejlik. Hiába van a legjobb minőségű árunk, hiába mi nyújtjuk a legjobb szolgáltatást, minőséget, stb, ha nincs rá kereslet, nincs elég ügyfelünk.

Ezen célokat úgy érhetjük el, ha minél több információval rendelkezünk az ügyfeleinkről.

És ami még ennél is fontosabb, az az, hogy ezek az információk elérhetőek és áttekinthetőek legyenek mindazok számára, akik az ügyfelekkel kapcsolatba kerülnek. Egy bizonyos cégméret és ügyfélszám felett szükségessé válik egy CRM rendszer használata, ami egyszerre támogatja az értékesítési- és marketing tevékenységet, illetve a meglévő ügyfélkapcsolatok utánkövetését. Ezen felül nemcsak az új ügyféllehetőségek kezelését javítja, hanem a megrendelések kezelésének hatékonyabbá tételével az árbevétel növelésében is segítséget nyújt.

Magyarországon a termékek és szolgáltatások skálája igen széles, ahhoz, hogy megkülönböztessék magukat versenytársaiktól, magasabb szinten kell ügyfélkezelésüket megvalósítani. A kiemelt ügyfélként való kezelés mára a megrendelők természetes elvárása lett. A vállalatoktól egyre nagyobb erőfeszítést igényel az új ügyfelek megszerzése, és leginkább a régi ügyfelek megtartása. A meglévő ügyfélink hosszú távú megtartásában nyújt hathatós segítséget CRM rendszerünk.

Érdekli egy próbaverzió?

Ingyenes bemutatót is kérhet!
Scroll to top