CRM ügyfélnyilvántartó program – Naptár szinkronizálás

Ügyfélnyilvántartó program - Google szinkronA Google Naptár szinkronizálás modul egy nagyszerű eszköz arra, hogy egy bármilyen más eszközzel (pl. számítógép, Androidos telefon, IPhone stb.) felvitt Google naptár adatokat oda-vissza szinkronizáljuk az ügyfélnyilvántartó program naptárával.

Első lépésként be kell állítani az ügyfélnyilvántartó program Google szinkronizálási beállításokat a főmenüben. Az ügyfélnyilvántartó program Google szinkronizálási beállításokat minden felhasználó külön-külön be kell állítsa!

Az email címnél a Google fiók email címét kell megadni. Kétféle Gmail fiók van:
  • Sima: ezek az e-mailek szoktak gmail.com-ra végződni.
  • Céges: ilyenkor a saját domaint tartalmazza az e-mail cím, ezért “látszólag” semmi köze nincs a Google-höz.

A Céges Google fióknak rengeteg előnye van, pl. közös naptár, megosztás cégen belül. Amennyiben érdekli a céges Google fiók, vegye fel velünk a kapcsolatot, mert tudunk segíteni! Az ügyfélnyilvántartó program naptárában két Google szinkronizálási gomb van. Az összes esemény szinkronizálása gomb a teljes Crm program naptárat szinkronizálja, ami nagyon hosszú ideig tarthat, ezért nem ajánlatos a használata!

Az Egy kijelölt időperiódus eseményeinek szinkronizálása gomb csak egy dátum tartományt szinkronizál. Alapértelmezetten a mai nap -1 hónap kezdő dátumtól a mai nap +1 hónap záró dátumig tartó időintervallumot használja, de át lehet írni. Az ügyfélnyilvántartó program Google Naptár szinkronizáláskor előfordulhat, hogy egy – már korábban szinkronizált – eseményt megváltoztattunk (akár az ügyfélnyilvántartó programban, akár a Google naptárban).

Ilyenkor az ügyfélnyilvántartó program felkínálja a választást, hogy melyik bejegyzés legyen az aktuális.

Az ügyfélnyilvántartó program Google szinkronizálás nem tartozik hozzá az alap CRM program moduljaihoz!