CRM ügyfélnyilvántartó program – Naptár főablak

Az ügyfélnyilvántartó programban egyedülálló módon több profi naptárat tartalmaz, hogy könnyebben kezelhessük az adatokat:

  • Teljes naptár (minden naptár eseményt láthatunk)
  • Kiválasztott felhasználó naptára
  • Több kiválasztott felhasználó naptára
  • A kijelölt ügyfél naptára
  • Általam kiosztott feladatok (Saját magamnak)
  • Általam kiosztott feladatok (Más felhasználónak)
  • Nekem kiosztott feladatok (Más felhasználótól kapott feladatok)
  • Nekem kiosztott feladatok (Más felhasználótól és saját magamtól kapott feladatok)
  • Összes feladat (én osztottam ki, vagy nekem osztották ki)

A naptár nem csak sima naptárként működik, hanem feladatokat oszthatunk ki vele más munkatársaknak, kijelölve, hogy melyik ügyfélen végezzék el a feladatokat.

A naptárnak több nézőpontja van, melyet az ablak fenti részén levő gombokra kattintva módosíthatunk:

  • Napi
  • Munka hét
  • Teljes hét
  • Hónap
  • Év
  • Folyamatos

Az ablak középén láthatóak az események. A jobb felső sarokban levő naptár egyrészt navigálásra szolgál, másrészt rögtön látszik, hogy melyik nap szabad az adott hónapban: a félkövérrel jelzett napokon már van esemény, míg a többi napok teljesen szabadok.

A Nyomtatás gombra kattintva változatos formában ki tudjuk nyomtatni a naptárat.

Ügyfélnyilvántartó program - Naptár főablak

Scroll to top